داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

موحدی: مسابقات سختی پیش رو داریم| ناامید نیستیم

  • کد خبر: ۱۱۱۵۴۳
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
موحدی: مسابقات سختی پیش رو داریم| ناامید نیستیم
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: امتیاز دو بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی کم بود به همین دلیل در گروه سختی افتادیم و با برزیل، لتونی و اتریش که هر سه بسیار قوی هستند، هم گروه شدیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از ۲۰ تا ۲۹ خرداد با حضور ۹۶ تیم در شهر رم برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران بامداد امروز (سه‌شنبه ۱۷ خرداد) راهی ایتالیا شد.
حمید موحدی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایران عازم کشور ایتالیا شده است، درباره این مسابقات گفت: باید پیش از تاریخ ۱۸ خرداد در ایتالیا حاضر شویم تا در نشست بازبینی مقدماتی مدارک و جلسه فنی شرکت کنیم.
وی درباره آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی ایران توضیح داد: به دلیل برگزاری لیگ برتر ساحلی تنها یک اردو آماده‌سازی داشتیم که برای چنین مسابقاتی کافی نیست. تنها اردوی ما در بندر ترکمن ۱۶ خرداد به پایان رسید در حالی که برای این مسابقات حداقل ۶ ماه اردو و مسابقات تدارکاتی نیاز بود که تیم آماده باشد، در شرایط فعلی چاره‌ای نبود و امیدواریم با همین سطح آمادگی بازیکنان بازی‌های خوبی ارائه دهند.
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با یادآوری این‌که پیش از برگزاری این مسابقات بازیکنان درگیر لیگ برتر ساحلی بودند، عنوان کرد: میان مسابقات لیگ برتر فاصله است و میان این فواصل بازیکنان تمرینی ندارند. تیم‌های لیگ هم سطح نیستند و به همین دلیل حضور بازیکنان در این رقابت‌ها به معنای آمادگی بدنی آن‌ها نیست.
وی با بیان این‌که مسابقات قهرمانی ساحلی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و حضور ایران در این مسابقات اهمیت بسیاری دارد، تصریح کرد: اگر در این دوره شرکت نمی‌کردیم عقب گرد بدی داشتیم به همین دلیل باید با هر شرایطی در مسابقات حاضر می‌شدیم تا جایگاهمان را حفظ و با برنامه‌ریزی بلندمدت برای مسابقات سال‌های آینده و حضور پر قدرت‌تری داشته باشیم.
موحدی ادامه داد: برای دوره قبل، تیم ایران در مسابقات بسیاری شرکت کرده و امتیاز بالایی داشت و به همین دلیل در گروه مناسب تری قرار داشت، اما امسال، چون امتیازمان کم بود در گروه سختی افتادیم. برزیل، لتونی و اتریش هر سه بسیار قوی هستند و باید حتما جزء سه تیم برتر باشیم تا از گروه امکان صعود داشته باشیم.
وی در خصوص نحوه صعود تیم‌ها در رقابت‌های قهرمانی توضیح داد: از هر گروه دو تیم برتر صعود می‌کنند و چهار تیم سوم جدول که امتیاز بالاتری دارند هم مستقیم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. از میان هشت تیم سوم باقی مانده پس از برگزاری مسابقه پلی آف چهار تیم پیروز به مرحله بعدی می‌روند.
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با اشاره به نخستین بازی‌شان برابر برزیل گفت: هر تیم در روز یک بار می‌تواند تمرین داشته باشد و ما تا ۲۰ خرداد که اولین بازی مان مقابل برزیل است می‌توانیم دو بار تمرین داشته باشیم. تلاش کردم در این مدت فیلم بازی تیم‌هایی که با آن‌ها هم گروه هستیم را پیدا کنم و بتوانیم بازی این تیم‌ها را بررسی کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. به هر حال ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم که بازی خوبی از خود ارائه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->